Zeyuu1919 ama çocuğu hasta edersiniz. Havalar çok sıcak artık. Kışın bile bu kadar giydirmek terlemesine sebep olabilirken bu havalarda çok fazla. Kaç aylık bilmiyorum ama eğer 4 aydan büyükse ince bir pijama takımı ve içine atleti yeterli olacaktır. Üstüne de sadece battaniye.