Bizim evde termostat var (bilmeyenler icin evin her odasının ısısını dengeleyen bir alet kombi devre dısı olup aynı otellerde ki gibi her odanın sıcaklığını ayarlayan bir alet) geceleri 23.5/23 oluyor suan 25 sabah . Ama gece oglumun gogusune elliyorım soguk oluyor cocugu örtüyorım kalın kalın bu seferde terliyor ne yapacagımı sasırdım hadi 1 derece yanılma sayalım 22 derece oda sıcaklıgını 22-24 arası ıdeal oda sıcaklıgı degil mi ? Bu cocuk kıs ayında 22-23 dereceyken ev gogusu sogum degildi aksamları neden simdi üsüyor