Irmakprensesinannesi Oznurkk bakın saçma deil bir bebek sarılık veya rahatsızlığı yoksa emin olun 3 4 saat bir uyanır gece mesela 9 akşam uydu 1 de kalkar emer veya mama yer uyur 4 5 gibi kalkar mama yer uyur 8 gibi kalkar mama yer güne başlar bu bir örnek tir misal
Oznurkk Irmakprensesinannesi benimki hiç uyanmıyor ama uyandırdığımda da aç oluyor. Biz bile acıkabiliyoruz
Umayada- Irmakprensesinannesi Ben dün akşam 9 da mama verdim ama uyanmadı gece 2 de kendim alarm kurup kalktım sonra 2 de besledikten sonra yine bekledim uyanacak mı diye yine uyanmadı 7 ye çeyrek kala kalkıp kendim mama verdim uykunun arasında
1prensannesi06 5 ay 21 günlüğüz bizde akşam 9 10 gibi içiriyorum mamasını sonra uyursa uyuyor bu aralar huysuz o ayrı 😅 normalde kendisi uyanıyor acıkınca ama ben zaten geç yatıyorum.2 3 gibi yatmadan bi kere daha veriyorum sonra kendi ne zaman acıkırsa o zaman kalkıyo bende düşünüyorum artık kendim vermesem mi kendi mi uyansa diye ama erken mi diyorum
Irmakprensesinannesi Oznurkk tabiki ackiyoruz emin olun acıkır uykusu da çok onmli uykusu bozulursa dengesi bozulur ve ilerde bu sefer neden uyumuyor diye dusunursunuz
Irmakprensesinannesi Oznurkk doktor 2 aylıktan itibaren uyandırmayın der gnlde gece uykusu büyüme hormonu salgıladığı için zatn bebek 5 sat uyuduysa aç deildir emin olun anca sarılık ve başka bir rahatsızlığı var o zmn ewet açlık bilmeyenleri ama 3 aylık bebek bilir açlığı ve açken ağlar bebekler emem ve açlık refleksi yle doğar sarılık yoksa qclik ortaya çıkar zatn arastirabilirisniz kızım mesela 2 aylık tan beri hep kendisi kalkar 2 aylık Ken mesela geç 3 kez kalkarsa 6a ylik Ken 2 kezkalkti mesela 7 aylık tan snra 1 kere kalkmaya başladı halada 1 kere kalkar gece bazn kalkmaz 9 ay 22 günlük
Oznurkk Irmakprensesinannesi ama ben 3-4 yaşında bile gece uyandırmak zorundayım. Çünkü kullandığımız mama bebeğime özel. Hiçbir şey olmaz. Hem uyanmadan yiyor uyuyor bebeğim. Başlarda uyansın diye bezini açardım ışıkları yakardım ama şimdi baktım ki uykuda da yiyor hiç uyandırmamaya çalışıyorum
Umayada- Oznurkk İşte bende anlamıyorsa acıktığını diye düşünüyorum canım aynen alarmı kapatıp bende uyuyup kalıyorum bazen
Irmakprensesinannesi Umayada- çok nrml uyanmamak mam zatn en 4 saat tok tutar kızımda sabah a uyuduğu biliyrm açıksa emin olum uyanir
DevrimciAnne Umayada- 2 ay 6 günlük doğum kilosu 2400 hastaneden çıktık bebemin kilosu bugün tartıldı 5100 olmuş biz de gündüzleri 2,5 3 saat arası 90 cc mama gece kendisi 3,5 saatte uyanıyor 90 cc içiyor bir kaç gündür 90 cc bazen bitiremiyor 70-80 arası içiyor
Selennnnnn Irmakprensesinannesi Evet şuan alarm kuruyorum mesela kendisi alarmdan 15 dk önce uyanıyor tam acıktığı saatte uyanıyor. Çok teşekkür ederim bilgi için
Irmakprensesinannesi Oznurkk mama bebeğinize özel olablir geç beslenmesini doktorlar 6.ay itibariyle asla onermiyor bunu hatirlatiyim gelişimini olumsuz etkilediği icin bebeklerin zatn bebk açlık anında gündüz veya gece asla durmaz uyumaz bile açlıktan kilosu iyiyse doktorlar kendisi uyansinnder kızım mesela sma comfort 2 kullniyrm bnde 8 kg 73 cm doktorumuz gayet kilosu boyu iyi dedi nrmlde zayıf aslında ama uzun boylu hareketli olduğu için baya gidyr kilo alsana bebginin kilosunu paranoyak gibi takan anneler gece beslenmesini genlde alistirir bırakın uyusun eminnolun 5 saat sonrada olsa uyanir
Oznurkk Irmakprensesinannesi keşke sizin dediğiniz gibi olsaydım. Gece uyanınca ya da beslemek için uyandırdığımda bende üzülüyorum.ama Bebeğim klasik fenilketönüri hastası. Onun için ömrü boyunca diyetle beslenmeli ve saatleri şaşmamalı.kilosu iyi hatta bence kilosu fazla bile. Asla kiloya takan biri değilim 3 gün önce hastanede tarttılar 6.500 dü kilosu 3 aylık bebeğim.
Irmakprensesinannesi Oznurkk çok geçmiş olsun Allah ewladinizi size bagislasin İnş benim dediğim nrml hic bir rahatsizligi olmayan bebkler içindi çok özür dilerim🙏😥 Allah uzun ömür versin inş bebginize
Oznurkk Irmakprensesinannesi Estağfirullah çok teşekkür ederim. İnşallah rabbim hepimizin bebeğini korusun🤲🏻
Irmakprensesinannesi Oznurkk Aminn inşallah 🙏🙏 Bu da benim premeture 9 ay 22 günlük kızım her şekilde büyüyor 1865 gr doğdu kızım şuan 8 kg 72 cm
Oznurkk Irmakprensesinannesi maşallah 🤩 🧿 benim de prematüre yeğenlerim var biri 1150 biri de 1100 gr doğdular ama şimdi canavarlar 😂