Doktor bize 1 aylık olduğunda “Gece beslemek için uyandırma uzun uyuyabilir acıkınca kendi uyanır eğer gece az emerse bunu gündüz telafi eder” dedi. Şu an 3,5 aylık doktorun bu sözünden beri hiç ellemiyorum gece emzirdiğini için 3 saatte bir uyanıyor şu an genelde , bazı akşamlar mama desteği verdiğimde onu daha uzun tok tutuyor 5 saati buluyor. Yani bence bırak uyusun mama içtiği için uzun uyuyordur uyku kalitesini azaltma 🌸