buse1928 bende 18 haziranda olmuştum en son 10 gün gecince gittim test aldm cıkmadı ama kafayı yemek üzereydim cünkü bebegim kücük 2-3 gün arayla testlerim hep negatifti cuma günü kan tahlili verdim pazartesi cıkcak sonuc diye beklerken pazar adet oldum o stres bambaska ...