Geçende bir pos açmıştım. Olma olasılığım yok gibi umarım sağlık ocağındaki doktorun dediği gibi düzensizliktendir. Oğlum 11 aylık çok korkuyorum kaldım diye test alamıyorum 😔 1 kere adet oldum 16 haziranda bir daha olmadım sanki olacak gibiyim sürekli gerginlik var. Sizdede düzensizlik yaşayan var mı?