Snglsanir bize de ilk öylr demişler Di ateşi çıkarsa ve çoğalma gözükürse hemen getirin diye yani daha kötüsü olmasının ne anlamı varki baştan önlem alınmalı bence bu ciddi ni durum yani bebekten bebeğe değişiyor ama bizde ateş hiç düşmedi belki 1tık düştü sonra özele götürdük aradan 2 gün sonra gerçekten devlet hiç Bi şekilde ilgilenmiyor