hanımlar bebeğim 11 aylık ilk defa çilek tatırdım ve aradan beş dakkika geçti bütün vücudu bu hali aldı hastaneye gitik serum iğne yaptılar geçti akşam tekrarladı azalıp çoğalıyor dünden beli böyle doktor dört beş gün sürer önmeli değil dedi tahlil yampadı acile gittik sizce özele gideyimi tekrardan yaşayan varmı alerji böylemi oluyor