LeMabelle hiçbir şey kullanmadım yara izim ve çatlaklarımla barışık olmayı tercih ettim. Öyle daha mutlu oluyorum eskiden göbeği açık giyiyordum hala göbeği açık giyiyorum insanlar ya çatlamış dediğinde de bakıp oğlumun içerde göbeğimi delercesine ittirip kaktirdigini hatırlıyorum 😂