annediyebiri snowflake benimde sizinki gibi herkese özeniyorum Ama Allah sağlık versin şimdi herşey çok ayakkabı buluyoruz çok şükür diyorum 🤭
Zeliff snowflake benim ayaklarım hep tombikti ya sonradan olan bir şey değil 😅 gerçi hiç denemedim zarif ayakkabılar giymeyi bilmiyorum nasıl olur. Benim giydiğim zarif ayakkabı maksimum stiletto yani. Günlük kullanamayacagim ayakkabıyı almam genelde
Arasmomy144 snowflake Yıllardır açık hiçbir ayakkabıyı giyemiyorum tırnağımda sorun var 2 kez çekildi hala aynı çıkıyor giymekten utanıyorum öyle farklı duruyor çektirince de bomboş duruyor mecburen giymiyorum yıllar oldu