snowflake ooo bendede oluyo cnm sonra Şükür ediyorum ya olmasaydı ellerim , Kolarim ,ayaklarım en azından ayakabı bağcıklarımızı bağlıya biliyoruz , yürüyüş yapabiliyoruz🥰 düsundukten sonra şükurler olsun diyiyorum🤗
Sen demedinmi psikolojik destek verin, al sana cok guzel destek cnm🥰🧡😘