Ballicoregimm limonlukarpuzzz ay yok ısıtıcıyı sadece oğlum banyo yapınca açıyorum da onu da yatırırken tulum + battaniye ile yatırıyorum. Kışın bile sadece tulum veya pijama ile yatardı. Şimdi çok saçma oldu havalar 🥲
limonlukarpuzzz Ballicoregimm benim bunye alisik degik isiticisiz oturamam evler buz 🤦 yaz gelsin artik :)
limonlukarpuzzz Eylulum3 keşke diyemiyorum sivas için 😂 baska sehirde olsam derdim ama burda yaz yok 1 ay isiniyoruz isinmiyoruz geri kiş geliyo 😂😂 yaza hasret kaldim 😂😂
2209 Eylulum3 bizde izmirdeyiz son 10 gundur balkon kapimiz biraz aralik bırakıyorum cok sicak. Sicaktan terliyordur. Kisa kollu badi sort ince battaniyeyle yatiyor benimki simdi. Açın tabiki fena sicak bastirdi izmire :))))
Kustuyu95 Eylulum3 bende izmirdeyim acamiyorum evim yüksek kat ama mutfakla yatak odam yakın oranın camini acabiliyorum ama sabaha karşı soğuk oluyo boğazım hafif agriyo benim üzerini açmiyosa sabaha karşı üşümez acarsa üşüyebilir
Deva22 limonlukarpuzzz İzmir’e bir gel üç günde kaçarsın akşam resmen sinirlerim bozuldu sıcaktan terden 🤣
Rainnnn Eylulum3 biz anlarada üşüyoruz valla ama cam açmak yerine ince giydirip müslin örtseniz acaba yine terler mi
Eylulum3 Rainnnn sadece kisakollu xibinla yatiyo üstüne müslin örtüyorum onu da aciyo tabi ama yinede cok terliyo
limonlukarpuzzz Deva22 ayy keşke terlesem sicaklasam 😂😂 Dün görev vardi akşam mont giydim gittim düşün 😂😂