Eylulum3 Kizlar izmirde yasiyoruz artik cok sicak olmaya basladi bebegim cok terliyor özellikle kafasi su icinde kaliyo resmen banyo yapmis gibi islaniyo saclari hasta olur diye ben cami acmiyorum ama acsammi ki ya sizler aciyomusunuz gece yatarken ?
Kocakgiller Eylulum3 ben açıyorum çok üzerine titrerseniz emin olun çok hassas bi çocuk olur ve en ufak şeyden hastalanır. Kızım 19 aylık hiç hastalanmadı çok şükür çünkü hiç birseyden kısıtlamadım yağmur yaş rüzgar vay cereyan olur falan hiç bisi çok şükür öyle öyle alıştı büyüdü
limonlukarpuzzz Eylulum3 keşke sicak olsada cam açsak sicaktan terlesek özendim valla 😂 Biz hala isitici yakiyoruz çorapsiz isinamiyoruz bile 🤦
Eylulum3 AnnaKurt off evet o da ayri bi dert bizde sineklik varda üstünü örttürmüyor örtsem bile aciyor o yüzden kararsiz kaldim acip acmamakta
Eylulum3 Kocakgiller kısın sürekli gezdik hasta olur diye disari cikarmamazlik yapmadim hic ama uyurken ustunu örttürmüyor o yüzden kararsiz kaldim acip acmamakta
Ballicoregimm limonlukarpuzzz ay yok ısıtıcıyı sadece oğlum banyo yapınca açıyorum da onu da yatırırken tulum + battaniye ile yatırıyorum. Kışın bile sadece tulum veya pijama ile yatardı. Şimdi çok saçma oldu havalar 🥲
Kocakgiller Eylulum3 bizimkide ayni ben örtüyorum o açıyor ama eline ayağına bakıyorum çok sıcak o yüzden birşey olmaz sanırım gerçekten sıcak diğer türlü açmayınca sıcaktan dönüp duruyor uyumuyor
limonlukarpuzzz Eylulum3 keşke diyemiyorum sivas için 😂 baska sehirde olsam derdim ama burda yaz yok 1 ay isiniyoruz isinmiyoruz geri kiş geliyo 😂😂 yaza hasret kaldim 😂😂
nidas_mom Eylulum3 canım bende izmirde yaşıyorum şu bikaç gündür garip nemli sinir bozan bi sıcak var. Benim kızımda bana çekmiş ensesinden saçından boynundan çok terliyor zaten esmeyen havalar biz açıyoruz o yüzden
Dondurmalikahve Eylulum3 Ben 5 6 aylıkken bile açıyodum çok sıcaktı çünkü şuan açamıyorum gece o kadar sıcak olmuyor
Themamacita Eylulum3 benim bebeğim 2.5 aylık o sebeple açmıyorum ama terliyorsa rüzgar yerse hasta olabilir