Asenam16 Elifinilki 😂😂😂😂hahjajsjsja kız baya ciddi konuşmuşsun sen, bebe gayet ciddi algılamış hemen yola çıkmış bak 😅 söz dinlio demek ki, inşallah böyle devam eder 🙏
Aysegulkrsd Asenam16 bi daha töbe yükseltme bı an sankı beni sevmicek mi dıye düşündüm mmmm fena oldum vala 😭😢😥 bıde benım oglum öle cok ezıyet lı bı cocuk degıl sakin sürekli sessiz sakin bi şekılde ilerledik ses yukseltmeden canını acıtacak korkusuna ben yükselince ben acıttım canını yavrumun
Asenam16 Aysegulkrsd oyyy kıyamam yaaa, sever annesi neden sevmesin, benimki de korktu benden sanki her hareketimde ellerini birleştirip bakıyordu korkarak, uyudu şimdi yarın unutmuş olur umarım. Çok üzüldüm o ağlayınca ben de. Unuturlar umarım. 🙏
Aysegulkrsd Asenam16 bide işe baslıcam ben onun sıkıntısı var babaanne bakıcak sürekli kafamda bişiler kuruyorum bugunde böle olunca canım sıkıldı 😭
Asenam16 Aysegulkrsd yaaa kıyamam sana, kötü olmuş gerçekten. İşten gelince bol bol vakit geçirirsin canım, telafi edersin inşallah 🙏❤️
Grkm00baby_ Asenam16 Ay evet kesinlikle ciddi ciddi konuşunca dudak büzüyo benimkide ama benim çok hoşuma gittiği için yapıyorum arada 🤣
aysenurbahadir Asenam16 bende oğluma diyorum 1 yaşında henüz. Gel ana oğul konuşmamız lazım dediğim an kurt var gibi kafasını poposunu sallıyor dinlemiyor 😄
kinderpingui Asenam16 benimde kızım 4sy 25 günlük şarkı söyleyince dudak büze büze ağlar 😁 bide hani nerde baban baba gel gel yaptığımda ağlar🥰😂🤲
Asenam16 kinderpingui şarkı söyleyince niye ağlıo 😃 müslüm baba mı söylüon kız 😅 babacı olduğu şimdiden belli 😂
Zeynepga Asenam16 ahahahah oraları da tattım 1 haftalıkken ahahah şimdi bu düzelmiş halim ahahahahah delirdim valla bu bebeler nasıl büyüyecek ya ahahah
Asenam16 Zeynepga bende ilk doğunca ne zaman büyüyecek dedim 4 aylık oldu, atak ayı 😬 şimdi de ne zaman 6 aylık olcaz diyorum, 6 ayda da kim bilir neler bekliyor bizi
Toprak-hira59 Asenam16 benim bebe beni tiye bile almio 🤣 bazen kizar gibi yapiyorum kaslarmi catip sesimi sinirli gibi yapiyorum yeter ya benimkide can ne bu hep miz miz diyorum da kahkaha atio benide gulduruyo 🤣🤣
kinderpingui Asenam16 yok canım yaa benim annem güzel annem şarkısını söylüyorum🤣galiba babacı yoksa niye baba kadını duyunca ağlasın ki😁