Ay kızlar bugün kızımı aldım karşıma sustuğu bir an, dedim kzım neden böyle ağlıyorsun boş yere, neden beni üzüyorsun, bak başım ağrıyor, belim ağrıyor, dikişlerim acıyor, çok yorgunum, birazcık sus, kendi kendine oyna, bırakınca ağlama, hep kucak isteme vs, ama hiç gülmedim konuşurken gayet ciddi ciddi konuştum valla. Sonra baktım dudakları büzdü ağlayacak, oyy annem şaka yaptımmm dedim, oyyy dediğimi duydu başladı ağlamaya dudakları da büzmüş. Ay Allahım öldürüo bu kız beni ya, valla içime sokasım geliyor. Şimdi de saatlerce mızmızlanmalar, ağlamalar sonucu uyuttum sonunda, ama kaç saattir uğraşıyorum, öyle tatlı ki, huzur doluyor içim her baktığımda. Ama şu atak yedi bitirdi beni, her gün akşam olsunda uyuyalım diye bekliyorum.
Herneyse, ben bugün öyle konuşunca ağladı ya içim gitti ya, unutur demi benim öyle konuştuğumu. ☹️