Cigdemce
Otizim çok yaygin değil neyazikki otizim sanılan uyaran eksikliği çok çok yaygin.. buda ekran yüzünden oluyor eğer bu çocuk günün yarısını yada fazlasını ekran karşısında geçirirse beyin hücreler etkileniyor çünkü artık tv de renkler çok dikkat çekiyor çizgi filmler çok hareketli hipnotize ediyor dikkat dağıtıyor. Otizim belirtileri başlıyor tabiki her çocuk farklidir herkesi bir etkilemez ama çoğunu etkiliyor şuan. Tv yüzünden anne baba oyun oynamak istediğinde o oyuna odaklanamıyor anne de vazgeciyor nasılsa oynamıyor diyor sonra yine tv ve bu döngü oldukça bu çocuk hiç birsey öğrenebilir dil gelişimi olmuyor sosyal gelisimi olmuyor benim oğlum sadece 15 ayından 18 ayına kadar tv ye maruz kaldı ozaman kadar hersey normaldi komutları algılar dama eder kelimeleri olan bi çocuktu sonrasında göz teması bile kaybettik 6 ayda anca kendine geldi..