Merhaba anneler bebeğim 14 aylık ve bugün farkettim ki ismine dönüp bakmıyor duymuyor sanki.. oysaki önceleri böyle değildi daha 7 aylıkken bile dönüp bakardı ismine şimdi asla bakmıyor baksa da çok sonra geç bakıyor yada gün içinde 20 kere seslenmişsem 2sine bakıyo araştırdım nedendir diye otizm belirtileri arasında varmış bu. Ama benim bebeğim göz teması kuruyor benimle gözlerime uzun bakıyor ben ona şarkı söylerken birseyler anlatırken gözümün içine bakıyor. Canı isterse de alkış yapıyo göz kırpma yapıyor hadi Korkut beni diyorum alttan bakarak gözleriyle korkutuyor beni ay ben korktum deyince de gülüyor böyle iletişimimiz var aslında kelime olarak da baba, anne, mama, meme, dede söyleyebiliyor anlamlı olarak bunlar çıkıyor agzından, ben odadan çıkınca ağlıyor arkamdan ayaklarını da tam basıyor parmak ucunda yürüme gibi bi durum vs yok, bi ses gelince dinliyor ben öksürünce sese tepki veriyor irkiliyor onu duyuyor yaniii ama ben bu ismine dönüp bakmama olayında takılı kaldım ne yapacağımı şaşırdım neden acaba