BuzluKahve soğanları istersen jülyen şekilde istersen küp küp doğranmış şekilde kesiyorsun isteğe göre biber ve domates ekliyorsun biraz kavrulunca çok olmayacak şekilde salça birazda sıcak su birde baharatları ekleyip tıkıratıyorum 😀 işte bu kadar bende dondurucuya hayatta hamur işi atmadım güzel oluyor mu