Themia yok ya artık kendim belirledim çokta güzel oturduk. Hiç öyle oda dışına falan da çıkmadım. Yatağına koyunca artık kendi uyanıyor. Uyku saatlerini biliyorum artık. 6.ci ay olunca her yerde yazıyor artık o aralık saatlerinde böyle devam edeceğim