bbbus95 bizim de öyle geçti ama ellerinizi üzerinden ayırmayın hep okşayın sevin ilk gün yarım saat ağladı benim kızım zaten 4.5 ay 0 uyku uyuduğu için ve hep ağladığı için tesellim hep ağlıyor olmasıydı. Sonra eğer düzeni diş atak dönemlerinde bozmazsanız çünkü bozluyor sizin istikrarlı olmanız önemli çok rahat edersiniz