Deryakadir bende verdim bayramdan döndügümde 64 le döndümdü aslında diyet miyet ypmıyorum bayramda zaten salmıştım ama dedigim gibi bayram dönüşü kendiliginden gitmeye başladı şimdi kilom beni görenler zayıflama diyor artık zaten böle eski kilon iyi diyorlar 😒bide bana sorsalar jendimi bi varil gibi hissediyorum resmen o kilodayken 🤣tabi kilo gitsin diye bişey yapmıyorum artık kızda çok yoruyor beni koşturmaktan peşinde buda benim için bir aktivite oluyor 🙈