Lalekalbur20 yani sadece aşıdan değildir diye düşünüyorum. Tabi her bebeğin vereceği reaksiyon farklıdır ama ilerde daha kötü olabilir endişesiyle ben yaptırıyorum. Çevremde rota geçirmiş bebeklerde var. Çok zor toparlanmışlar. Doktorlarda öneriyorsa bildikleri vardır diye düşünüyorum. Sağlık ocağındaki ebe hemşire ve cocuk doktoru da yaptır öneririz ama maliyetli o yüzden size kalmış deyince, olan paraya olsun dedim yaptırdım ben.