Deletedmom_58 beyin zarı iltihaplanması yani menenjite karşı olan aşı. Kesinlikle yaptırılmalı. Allah korusun ücreti yüksek diye boşvermek yada sağlık ocağı yapmıyo önemli değil diye düşünmek son derece yanlış. Ha bu hastalığa yakalanır mı her cocuk? Bilinmez tabi. Ama önce tedbir sonra tevekkül. Biz aşılarımızı yaptıralım üzerimize düşen görevi yapalım. Gerisi Allah’ın rahmetine kalmış. İnşallah çocuklarımız hiç bu illet hastalığa yakalanmazlar.