AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Son123 Taraklı ayaklar için düzeltmek için bir alet var biraz ayağı sikiyor ama düzeltiyor medicallerde bulabilirsiniz evde kullanabilirsiniz bence. O çıkıntıya baskı yaparak.
Deletedmom_112 Son123 benim ayaklarım hem taraklı hem 40 numara 😁bantlı ve önü açık modelleri bende tercih etmiyorum ayaklar büyük olunca kötü duruyor
Nilunas Son123 ben 40 giyiyorum canım taraklı değil ama büyük yani doğumdan sonra 41 olmuş olabilir hatta😅😅😅
tmrskbr Son123 giyme🤣 benimde 38 ama 39 çok büyük bir ayak değilki taraklı olduğundan öyle geliyordur sana. Taraklı ayaklara topuklu çok zor
Dondurmalikahve EtiPetito Bence boy kısa veya orta ise büyük gelir. Misal bana büyük uzun bir kadın olsaydım 1,75 gibi normal gelirdi
BuzluKahve Son123 11 yaşında kızım, ayakları 38 numara😂 daha ne kadar büyür bilmiyorum ama 39 artık normal.
yusufmertmom Son123 doğumdan sonra 41-42 giyiyorum resmen evde hep oturduğum içinde şişiyor. Artık terlik moda bence topuklu terlik tercih et. 42 num kadar bile var