Selam anneler benim ayakkabı numaram 39 ve ayaklarım bayağı bı taraklı hele doğumdan sonra daha da sıkmaya başladı ayakkabılar ve topuklu giymem lazim düğünde elbise giyecem çünkü ve ayaklarım ayyakabidan firtlayacak gibi duruyor benim gibi taraklı ayağı olanlar nasıl topuklu giyiyorlar topuklu modelleri çok kapalı değil açık modellerde de benim ayaklar hoş durmuyor hele o bantlı modeller hiç yakismiyor