Tatlican _Nehirim_ Hmm anladim canm peki papatya cayi filan denedinmi isine uyku yapiyormus benim kizima yapmadi🤢🤢
ikimelekannesiiiii _Nehirim_ ben paranox die fitil var onu verdim sanci kesiyo ama eger 6 aydan kucukse yarim ver buyukse tum verebilirsin ben 2 aylik yarim verdim
Tatlican _Nehirim_ Ya banada cok agliyor diye ftil koy biryeri agriyor dediler hep 1 2kere koydum baktim susmuyor birdahada koymadim .
_Nehirim_ Sarikuzumalp işte bazı insanlar vardır geri kafalı ya hıı tamda ondan galiba o öyle yapmış hep yarım yarım vermiş banada diyor sende yap
Tatlican _Nehirim_ Bunu bebekler icin cok söylüyorlar canım hatta bana hem kendin ic hem bebege ver demislerdi aktardan alırsın fayda eder inşallah
bbbus95 _Nehirim_ ben görüyorum gliserin iyi geliyor hem rahatlıyor sonrasında ağlasa da kısa sürüyor