_Nehirim_ yok canım kullanılmaz yani onun için fitil. Saçmalamış iyice. Bizde 11 aylıgız. 10. Ay atagından cıktık bi düzen bozulması oldu. Sizinde oyledir muhtemelen birde diş falan geliyorsa normal. Hava güzel duş aldırın uzunca veya parka falan cıkarın ben her gün en az 1 saat cıkarıyorum. Onlarda degısıklık istiyor rahatlıyor şyi gelir