Minnosanne06 kendim yapıyorum hazırı da asla yemem yedirmem
Kendim yaparken de şeker pekmez falan koymuyorum cunku ihtiyacı yok (ayrıca pekmez ısıya maruz kalınca tehlikeli)
Ben yapıyorum buzdolabında kavanozda duruyor yoğurt, çorba, mama meyve püresi falan hepsine ufalayıp yediriyorum bebek ekmeği gibi bir nevi benim için