Lalagun dilerim böyle devam eder. Ben piyasada olanları merak ettim sadece,yani en iyi olmasını neye göre belirliyorlar. Ambalajlı olan her şeyde katkı vardır,ama bebeklerin gereksinimi olan vitamin mineral desteğini nasıl saglicaz o kafamı karıştırdı işte