Benim oğlum da bir yaşında doğduğundan beri aklım beynim her şeyim onun beslenmesi olmuş. Dünyanın yükü üstümde gibi. Benimki de mama sevmedi en son golden goat aldım ve şırınga yöntemi ile verdim o şekilde içiyor mamayı siz de deneyin bence. Golden goat diğer manalara göre daha güzel kokuyo bence diğer mamaları ben de sevmemiştim tadını