Ne kadar zormuş bebek büyütmek 🤦🏻♀️ Anne sütü almıyor kızım sadece mama ile besleniyor ama çok iştahsız hipp bebelac evolvia denedim sevmiyor reflüsü olduğu için aptamil Ar ve bebelac Ar denedim ama ishal yaptı ve kilo kaybetti bebeklerinizin severek içtiği mamalar hangileridir bana bi yardımcı olur musunuz ? En sevilen mama hangisidir? Sadece aptamilin ar mamasını severek içti. Saatlerce aç duruyor biberonu verince ağlıyor tüm önerilere tavsiyeler açığım 😓