Ayprensim Miniminnakbebe Biz Balıkesirde yaşıyoruz şuan odası 27 derece sıcak oluyor bayağı dah sıcak olursa kısa kolluyla yatırmayı düşünüyorum 🙂
Miniminnakbebe Umutunannesi_65 ya dün gece uyuyakalmışım gece bir kalktım oğlum üstündeki örtüyü hep karnına atmış bacakları kolları hep açıktaydı. Dedim şimdi böyleyse yaza kadar iyice hareketlenir sabah uyku tulumu sipariş ettim bunun üstüne 😂😂
Umutunannesi_65 Miniminnakbebe 😁😁 ha öyleyse iyi yaptin cnm. Tulum geldiğinde bak olumlu sonuç alırsan bana da şöyle Fotusunu da at cnm sana zahmet🙂🌸