Oğlum 8 aylık 3. Ayından beri uyku tulumu kullanıyoruz çok memnunum gece defalarca üstünü örtmek için kalkmıyorum. Üstelik güvenli içim rahat. Önce sevcek mi diye ucuz bir uyku tulumu aldık çuval seklinde olanlardan sonra sevdiğini farkettik.evimiz sıcak owlinin 0.3 tog uyku tulumunu aldık atlet ve ince bir uzun kollu takımın üstüne giydiriyorum miss gibi sabaha kadar rahatım üstü mü açıldı yorgana mı dolandı korkusu yok kesinlikle uyku tulumu👍