Aynı sorunu yaşıyordum. 9-12 ay içindeyiz. Gündüz çok uyutuyormuşum. Doktorum öyle söyledi. Bizim gündüz toplam 1,5 saat 2 uyku yapıp 21:00 de gece uykusuna geçmemiz gerekiyor. Sizin 1 yaş iki uyku çok fazla gündüz 1 uyku yaptırmanız gerekiyor. Yeni gündüz fazla uyuyunca uykuyu alıp gece sabah oldu diye kalkıyorlar işin Türkçesi 😂 Bakalım ben azalttım gündüz uykusunu henüz alışamadı ama nolca. Bi de biz gece uykusuna da 20:00 de başlatıyorduk o da erkenmiş.