Gececekbugunler sabah 6 dan önceki uyanmalarında uykuya döndürdüm hep yenidoğan döneminden beri. Öyle alışması iyi oluyor. 09.50 de yatağa koydum tam 10.00 uyudu 11.40 ta uyandı. 2. Uykusu da bebek arabasında oldu 1 saat uyudu günü tamamladı çok şükür bakalım 20.20 de uyudu bu gecemiz daha iyi geçer inşallah 🤲🏻 Gece uykusuna geçiş aralığını geri çektim iyi geldi gibi duruyor şimdilik. Bir de gündüz toplam uyku miktarını deneyimliyorum hangisinde daha rahat gece uykusu uyuyacak diye