kendicocugunungelisimcisi 5te kalkınca uyuması için beklemedim açıkçası hiç. Emzirdim o arada kaldırmış oluyorum zaten. Öyle oluna da kalkıyor. Bunu deneyeyim evet, teşekkür ederim fikir için.
Normalde uyanmazsa 8e kadar müsade ediyorum, ama zaten kızım normal düzeninde 7-7.30 arası uyanıyordu o yüzden öyle bir derdim olmadı hiç. 10da uyuyunca ne oldu bugün? Nasıl ilerleyeceksiniz Yani?