AyazisMom gokcekocyigit07 Güccük ❤️ Adanalı yarim ( yani eşim ) in hitap şeklidir aslında bende öyle diyorum
Asigonul Oğluma sarı papatyam diyorum sapsarı bir oğlan çünkü 😃 Kızıma da çiçeğim derim Oğlum 21 aylık Kızım 26 günlük😊
minisinannesiii33 gokcekocyigit07 annecim yavrumm kuzum tontişimm anne kuzusu aşkım herşeyim bal kaymağım Aykız’ım❤️😍
Aysenurgokduman gokcekocyigit07 vık vıkım diorum bebeğim gazlı olduğu için sürekli agliyo jdjdj öyle diorum
gokcekocyigit07 Herkes ne kadar da harika şeyler yazmış, Allah evlatlarımızın acısını göstermesin hanımlar 🥰❤️🙏🏻🌸