Eymenimin o kadar zor ki gazlı bebek.. Rabbim sana sabır yavruya da merhamet etsin bir an evvel geçsin inşallah.
Benim günlük yaptıklarımı yazacağım biz bu şekilde atlattık;
Her kakalı bez değiştirmemde baştan asagı soyuyordum bir ılık su tutuyordum annem o ara elektrikli ocakta kıyafetlerini ısıtıyordu bezine kadar giydiriyorduk ağız mendilini de ısıtıp karnına koyuyorduk, emzirdigim için tane olan kimyondan içiyordum tadı igrenç ama etkisi mükemmel,bebek rahatlasın diye de günde 1 tane rezene çayı içiyordum.
Gece uyumadan önce ayak altına ısıtılmış havlu koyuyordum ve bebek losyonu ile karnını ovalıyordım yarım saat ay anlatırken bile yoruldum biogaia bizde işe yarayan tek damla oldu ve ben ayda 1 defa spaya götürüyordum gazlı bebek olduğu için fizyoterapist suyun basıncını ona göre ayarlıyordu rahatlıyordu çıkınca da masaj yapıyorlardı. Ha birde annem sürekli ayaklarını dairesel hareketler yaptırıp karnına doğru ittiriyordu valla bizi mahvetti bizim ufaklık İnşalalh size de faydası olur. Karnına bol bol masaj yapın 🌸