Asel_8 umarım birşey olmaz.
Benim kızım da geçen gün bazadan düştü, hemen götürdm anli kızarmıştı korktum.
2 kere ultrasonla baktılar kanama vesiare oldu mu diye.
Röntgende çektiler çok şükür bişey olmadı..
Fışkırır tarzda kusma, hareketlerde anormallik olursa gel demişti..ve saatte bir uyandır kontrol et demişti.
Uyanmıyosa da gel demişti..
Bana söylenenler bunlar sizde isterseniz bı kontrol edin bu şekilde.