Alparslan_habip sütüm geliyor ama uyku arasında emzirmek istediğim zaman çok az emiyor. Bu yüzden geceleri mama veriyorum uyku arasında hepsini içebiliyor. Benimki çok uyuyan bi bebek olduğu için öyle yapıyorum. Aslında sizin yaptığınız doğru emzirme üstüne doymadığı yerde mama vermek daha iyi