Deniz3434 Alparslan_habip bende hipp kullanıyorum sordum eczaneye açıldıktan sonra ne kadar sürede tüketmemiz lazım diye buz dolabında muhafaza edersen bir buçuk ay kullan dedi öyle yapıyorum sıkıntı yaşamadım çok şükür
Alparslan_habip Ilkgozagrim47 ben anne sütü veriyorum cok zorda kalırsam mama veriyorum o yüzden baya kalıyor 3 hafta sonrası içim
Deniz3434 Ilkgozagrim47 ben günde iki kere veriyorum canım anne sütü azalınca mecbur kaldım o yüzden baya gidiyor
Mucizegebelik Arkadasim 1 ay kullandım dedi bende oyle yaptım bir aydan snrA da attım. Bidaha alırsam buzdolabına koyum bi bucuk ay kalıyorsa
Alparslan_habip Mucizegebelik öyleymiş bende Bugün açtığım paketi dolaba kattım aşagı kışıma 1 ay kullanayım bari cünkğ ilk kutu resmen yarıdayken çöpe gitti
Alparslan_habip Deniz3434 ya biz daha 1 aylık 10 günlük meme veriyorum ama doymuyor üstüne mama kaç cc olmalı
Umutveannesi Alparslan_habip benim bebeğim 1 ay 13 günlük emzirmenin üstünden üç saat geçince 60 cc veriyorum hepsini de içiyor
Deniz3434 Alparslan_habip ben 30 Cc yle başladım bir saat arayla sonra aya göre değişiyor zaten anlarsın yetip yetmediğini