Zamann eğer ölçüm doğru yapılmışsa alfa açısı 48 ise maalesef biraz düşük. Normalde en az 60 olması beklenir. Benim oğlumda da vardı. Sağ kalça 55 sol ise disloke yani tam çıkıktı. Biz bandajı yaklaşık 6 ay kullandık. Şu anda 6 ayda bir kontrole gidiyoruz. 15 günlüktü takıldığında 6 aylık olmasına yakın çıkardık. Bu süreçte bacakların pozisyonu çok önemli, kurbağa duruşunu bozmayacak şekilde yatırmanız lazım. Kucağınıza alırken falan hep dikkat edin, bacak arasından tutun bebeğinizi. Ben oğlumu 20 günde bir yıkıyordum, bazen onu bile yıkamıyordum. Zıbını simsiyah oluyordu, kusuyordu bandajı açmamak için kustuğu yere mendil koyup kurutuyordum. Yani anlatmak istediğim bunlar hep geçici süreçler, bunları hiç dert etmeyin, zaten yaz geldi bi tek zıbınla dursa yeter. Ben kışın ortasında oğluma zıbından başka bir şey giydirmedim sırf kalçası düzelsin yeter ki diye. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.