Zamann benm kizimda 3 ay 18 gunlukken ogrenmistik cok uzulmustum basta kabullenmeyip 5 ayri doktora gosterdim ama onlarda kalcanin yerinde olmadgini tedavi olarak bandaj onerdiler şuan 2 aydr takili ilerlemesi var cok sukur doktor soyledi 13 haziranda yine kontrolumuz var diyarbakir da insallah duzelmistir rabbim sizede acisini gostermesin