otose_san Deletedmom_123 havalar ısındı, eller nemli olursa mantar oluşabilir. 2 kızımda en fazla 1 ay taktım, tırnaklarını kesmeye başladıktan sonra hiç takmasam da olurdu
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_123 takma cnm eldiven falan alışır. Ben hiç takmadım. Elleri soğuk olsun bişey olmaz
Sessiz_oyuncu Deletedmom_123 ellerinin soğuk olması kan dolaşımının en uç noktasında olduğu için. Benö bebeğimnde öyle. Doktora sormştm kansızlıktnmı diye ama alakası yok dedi. Ayaklarıda soğuk olablir. Eldivenleri çıkartın artık ellerini tanısın. 💗
Elcinn Deletedmom_123 havalar güzel takmayın bence tırnakları kesin bakımını yapın açık kalması daha iyi hava alır bende bu aylarda bırakmıştımm