Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 49 günlük doğduğundan beri eldiven taktım bugün bıraktım ancak elleri buz gibi bunun kan dolaşımından old. biliyorum ama herkes elleri çok soğuk diyince içim rahat etmedi sizce eldiveni bırakmak için erken mi
melisg4 Deletedmom_123 ben ilk bir hafta taktim biraktim :) elleri ve ayaklari onun artik herseyi kavramaya basladigi yerleri o yuzden acik birakin, tirnaklarini keserseniz sorun olmaz yuzunu cizme falan.
CeylinEkim Deletedmom_123 eldiven neydi ya 😂😂 başlığı okurken ne eldiveni dedim 🤦🏻♀️ Benimki hiç takmadı 1 haftadan sonra çıkarın ellerini yüzünü keşfetsin diyorlar
Asenam16 melisg4 ya bnm kızım 4 aylık, çorap çıkardığımda ayaklar buz oluyo, o yüzden hep çorap giydiriyorum, bide gazı olur diye korkuyorum ayakları üşürse.
NurCum Ellerinden ayaklarından değil ense ve göğüsten anlayabilirsiniz bence takmayın nekadar geç çıkarırsanız okadar kavrama ve tutma becerileri gecikir
Zzozan Ben sadece banyo yaptirdigim zaman ve uyurken yüzünü cizmesin diye taktım çok kullanmadım. İnce kasları gelissin diye
melisg4 Asenam16 benim kiZim da 3.5 aylik, doktora sormustum corapla uyumali mi diye, sen corapla mi uyuyosun dedi bana :) bir aydir giydirmiyorum hem ayagini da sıkmiyor daha bir rahat uyuyor gibi geldi. Elleri ayaklari buz gibi oluyor evet ama bu usudugu anlamina gelmez, ense ve gogus sicaksa birakiyorum.
Haffuse Ben sadece birkac gun taktim, eldivenke burnunu kapatiyor icim ragat etmedi… Aaa biraz guu ol, her yenidoganin elkeri ayaklari soguk olur de geç … Ensesi ve gosunu ko trol et, orasi soguksa usuyor demektir… birak ozgurce kesfetsin🤗
EkiminAnnesi Deletedmom_123 Eldiven kullanmayın bence de yaz geliyor hem de çabuk büyüyor ben minicik hallerini çok hatırlayamıyorum 😥 ben de o civarda bırakmıştım ama çok çabuk büyüdü ya 😓
Aliasafinannesi27 Deletedmom_123 hayır canım bebeğin usudugu sırtından belli olur elleri küçük olduğu için kan dolaşımı yavaş o yüzden soğuk olur ama üşümuyordur artık ellerini tanıma zamanı geliyor benim bebeğim 60 günlük ve elleri ile yaklaşım 15 gündür oynuyor o yüzden bırakın eldiveni
minikfarem__ Deletedmom_123 ben de o zamanlarda çıkardım. Elleri soğuk maalesef yapacak birsey yok ama bebeğinizin motor kaslarının gelişmesi lazım. Bana da üşür dediler arada taktim arada çıkardım. Gelişimi gördükçe takmak istemiyorsunuz zaten.
Tugceozcetin128 Deletedmom_123 ben hiç kullanmadım on beş günlüğüz şu an tırnaklarını kesmek yerine torpuluyorum elleri kavrama açısından çok önemli ve temas,kimsenin dediğini umursamayan herkes bişey diyor.
Bebegimm1 Deletedmom_123 gec kalmissiniz eldivenin bebege faydasi yok eline oyuncak vs verdiginizde ilerde geç tutabilir kendini geç keşfedebilir yani artik takmayin ellerinden anlasilmaz usuyup usumedigi cok uzun sure takmissinz
ikikizannesi Deletedmom_123 sadece bir iki gun taktim en sevmedigim sey eldiven birakin hava alsin tirnaklarini keserseniz sorun olmaz
Mihriballimm Bebeğim 57 günlük epeydir takmıyorum eldiven tirnaklarini kesiyorum yüzünü cizmesin diye bizimde soğuk oluyor elleri bazen
Mommy035 Ne bere ne eldiven hiç birini kullanmadım. Üstelik Aralık ayı bebeği. Evi sıcak tuttum, tırnaklarını 3 güne bir kestim. Şimdi ellerini mükemmel kullanıyor 5 aylık olduk