Zuzununkeremi8 yapar ben çok ıslak mendil değiştirdim kızım 8.5 aylık hoş evde zaten Yıkıyoruz dısarda kullaniyoruz . Herşey her bebeğe iyi gelmiyor malesef . Öyle olsaydı çeşitlilik olmazdi . Ben minies kullaniyorum migrosun ürünü sarılı yeşilli paket daha hiç yapmadı pişik falan bir deneyin isterseniz . Pahalı bir ürün değil . Hem kaliteli hem uygun 👍😊