rzgarm2121 Zuzununkeremi8 valla en iyisi slepyy çünkü sensitivenin yenidoğan ıslak mendilinide deniym dedm %99 su yazıyordu ama slepyy kadar iyi deql kup kuru bişi çıktı yani benm favorim slepyy herkese öneririm
Ates_mami Zuzununkeremi8 ıslak mendillerin çoğunda zaten su ve pamuk yazar. İçerik kısmına bakarsanız kimyasal koruyucuları vs görebilirsiniz. Ben oğlumda 1 yaşına kadar normal pamuğu su ile ıslatıp temizledim. Dışarda bile. Su ve pamuk taşıyordum Yanımda. 1 yaşından sonra da evde hep poposunu yıkadım. Dışarda da zorda kalırsam ıslak mendil kullandım. Kendi incelediğim mendiller içerisinde en temizinin unibaby yenidoğan olduğuna karar verdim. Ama dediğim gibi çok zorda kalmadığımda hiç ıslak mendil kullanmadım.
Mavis72 Zuzununkeremi8 Zuzununkeremi8 yapar bence, ben unibaby yenidoğan kullanıyorum evde dalin vardı alana kadar onu kullanayım dedim, ve hiç pişik olmayan oğlum hafif pişik oldu
ZGD Zuzununkeremi8 ıslak mendil tabii pişik yapar. İçeriği iyi değilse durulanmadığından hemen etki eder.
Mrvsltn Ben 12li yenidoğan almıştım bitince sleepy geçtim memnunum ıslak mendil pişik yapmaz ama pişik olan popoyu ısrarla ıslak mendille temizleme her seferinde yıka kremle geçer yoksa ıslak mendil pişik olan popoya zımpara görevi görür sadece
Zuzununkeremi8 3bucuk aylık daha herseferinde yıkamak zor olmazmı dışarda nasıl yapıyosunuz :( Mrvsltn
Zuzununkeremi8 Ates_mami bende evde olduqumda pamukla temizledm dısarda unıbaby yenidogan kullandım hic sorun olmamıstı normaline qecene kadar :(
Ezgi_Nisan Zuzununkeremi8 benimde kızım 3.5 aylık ama evdeyken her defasında çeşmenin altında yıkıyorum. Hem çok yoşuna gidiyor hemde suya daha çok alışıyor. İnanır mısınız sıcak suyu bile açmıyorum doğduğundan beri alıştı soğuk suya çok şükür sorun olmuyor.
rzgarm2121 Zuzununkeremi8 vala 3lü paketini aldım hiç memnun kalmadım slepyy daha iyimiş ama onunda her ıslak mendili deql yeni doğanı iyidr onu kullanıyorum ben
pamuksekerim Zuzununkeremi8 uni baby sensitive kullandık ilk ay.pişik yapmadı ama sonradan pişik olmaya başlayınca pamukla silmeye başladık doktorumuz da Pamuk kullanın ddi zaten. Dışarıya çıktığımız zaman ıslak mendil kullanıyorum sadece. Altını ıslak bırakma kesinlikle ister ıslak mendil kullan ister Pamukla temizle. Islak nemli kalınca pişik oluyor zaten havalar da sıcak 😐
AsilDorukAnnesi Zuzununkeremi8 9 aylık hala yeni doğan kullanıyorum. Ama hep yıkıyorum poposunu nerdeyse hiç kullanmıyorum mendil dışarıda belki
Esraarass Zuzununkeremi8 bende pamuk kullanıyorum çok şükür hiç pişik derdimiz olmadı. Sadece dışarı çıktığımda yenidoğan ıslak mendili kullanıyorum kolay oluyor diye.
Dildeniz Zuzununkeremi8 ben 8 ay boyunca unibayby yenidoğan kullandım geçen gün sensitive aldım pişik gibi oldu ama hep yap sürdüm şimdilik idare ediyor
Cansu08 Zuzununkeremi8 ben unibaby kremli olanı kullanıyorum. Silerken cildine zarar vermiyo. Yani tahriş etmiyor. Yıkamayı çok istedim. Yıkıyordum da ama benim bebeğim suyu çok seviyo sudan çekince deli gibi ağlıyo. Bu yüzden yıkıyamıyorum. Islak mendil kullanıyorum. Pamukla da sildim başlarda. Pamuk kullanmayı anlamadım. Islatınca pamuk çekiyo onunla silinmiyo rahat. Az ıslatsan tam temizlemiyo. Ayakları kıpır kıpır. Beceremedim valla ne yalan söylim.
Umrnkrhn Zuzununkeremi8 ben 1 kiloluk top halinde pamuklar var medicallerde onları kullanıyorum hem sağlıklı hem ekonomik
Minamom Zuzununkeremi8 4.5 aylık daha 1 ya da 2 kez kullandım oda dışarıdaysam. Yenidoğan dışında kullanmayın hele pişik olduysa asla. Yıkayın havalandırıp krem sürün
IrmakDuygu Zuzununkeremi8 ıslak mendil hiç kullanmadım 13 aylık kızım hala baby me pamuk devam 👍🏻 Hiç pişik olmadık 😌😇