Ceren_301121
Canım inan korkutmak değil amacım ama ağrılar halen devam ediyor sıvı olarak besleniyorum pipetle yüzümde şişlik var ilaçlara devam ediyorum inşallah bi an evvel geçer 10 gün sonra dikiş aldıracam inşallah sende bi an evvel atlatırsın ya yarın uyuşukluk etkisiyle fazla hissetmezsin ağrısını ama ağrımıyor diye ilaç almamazlık etme ağrı gelmeden ilaç aldın mıydı biraz iyi oluyor