Kalpsizim33 Denizanasi92 tavuk da bazı şubelerin güzel oluyor bazıları ise ağız mesela bazı patatesler çıtır çıtır bazıları ise sünger gibi yağı tamamen almış içine
Kalpsizim33 Nazlican pizzayı ben tamamiyle kendim yapıyorum çok da güzel oluyor 🍕eşim dışarda pizza yemiyor