Kalpsizim33 aaaa döner de süper oluyor canım evde ben ekmeğini dahi evde yapıyorum. Dışarıdaki dönere bin basıyor hamburgeri ise çoğu zaman bimlerde hamburger ekmeği alıyorum. Domates salçası sarımsak biber salçası karabiber biraz ketcapla pişiriyorum hamburgerin alt tabanına sürüyorum. Etinin içine bir soğan tuz karabiber az ekmek içi istersen az da hardal koyabilirsin yoğurup yarım saat dinlendiriuorum sonra eti buzdolabı poşeti üzerinde açıp hamburger ekmeğinden az büyük kesip tost makinesinde pişiriyorum. Sonra hamburger ekmeğinin üzerine yaptığım sosu sürüyorum ketçap mayonez sikip üzerine etini patates kızartması soğan halkası domates kornişon turşu Tekrar isteğe göre ketçap mayonez sıkıp göbek marul servise hazır afiyet olsun